Natalia Kukulska i SpongeBob w Fiku Smyku

W Sali Zabaw Fiku Smyku odbyło się spotkanie prasowe "Bezpieczna Droga z Radami SpongeBoba". To już kolejna edycja kampanii organizowanej przez Nickelodeon Polska i Komendę Główną Policji, która ma na celu uczyć dzieci bezpieczeństwa na drodze. W spotkaniu wzięli udział goście specjalni: Natalia Kukulska, która wraz z Piotrem Kupichą z zespołu Feel jest ambasadorką akcji; Mariusz Sokołowski – rzecznik prasowy Policji, która jest współorganizatorem akcji oraz Marta Szwakopf – szefowa stacji Nickelodeon w Polsce.

W trakcie spotkania uczestnicy podkreślili, jak ważna jest edukacja dzieci w kwestii bezpieczeństwa na drodze już od najmłodszych lat. Rzecznik Komendy Głównej Policji Mariusz Sokołowski opowiedział o dotychczasowych osiągnięciach II edycji, podczas której policjanci odwiedzili kilka tysięcy przedszkoli i szkół, opowiadając o najważniejszych zasadach bezpieczeństwa na drodze oraz rozdając DVD z materiałami edukacyjnymi i specjalne odblaski z przebojową gąbką SpongeBobem. Policja szacuje, że w tej edycji akcji zostanie odwiedzonych kilkanaście tysięcy placówek.

O tym, jak potrzebne są tego typu akcje, skierowane właśnie do najmłodszych wspomniała również Natalia Kukulska, prywatnie mama dwójki dzieci. Z kolei Marta Szwakopf ze stacji Nickelodeon przypomniała najważniejsze założenia tej edycji. W tym roku, specjalnie dla najmłodszych przygotowano aplikację na telefon komórkowy - edukacyjną grę mobilną poświęconą bezpieczeństwu na drodze. Dzięki niej dzieci zapoznają się z podstawowymi zasadami bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Informacje o wydarzeniu można znaleźć na stronie Policji (oraz koncie Policji na facebooku) i na portalu vipnews.pl.